TERMENI ȘI CONDIȚII

  1. ASPECTE GENERALE

    Site-ul www.olesiaavram.ro (denumit în continuare „Site-ul web”) este deținut și administrat de Societatea SCULPTOPLASTICS 3E S.R.L. (denumită în continuare „Societatea”), care oferă utilizatorilor acces la o serie de servicii (coaching, consiliere, cursuri, evenimente, materiale digitale etc.), împreună cu informații și conținut aferente acestora.

  2. ACCEPTAREA TERMENILOR

    Prin accesarea, navigarea și/sau utilizarea Site-ului web, vă exprimați acordul de a respecta prezentul set de Termeni și condiții („Acord”). Recomandăm parcurgerea periodică a acestor Termeni, deoarece Societatea își rezervă dreptul de a-i modifica oricând, fără notificare prealabilă. Continuarea utilizării Site-ului implică acceptarea tuturor modificărilor ulterioare.

  3. TIPURI DE UTILIZATORI

    Orice persoană care accesează Site-ul web, indiferent dacă o face manual ori printr-un dispozitiv sau program automat, devine „Utilizator”. Prin utilizarea Site-ului web, confirmați că aveți cel puțin 18 ani împliniți. Dacă aveți între 16 și 18 ani, veți folosi Site-ul sub supravegherea unui părinte sau tutore legal, care acceptă acești Termeni.

  4. CONFIDENȚIALITATE

    Prin utilizarea Site-ului, declarați că ați luat la cunoștință Politica de confidențialitate, disponibilă pe Site, care explică modul în care Societatea procesează și protejează datele cu caracter personal conform GDPR și legislației naționale în vigoare.

  5. UTILIZAREA SITE-ULUI WEB; MODIFICĂRI

    (a) Societatea depune eforturi pentru a menține Site-ul actualizat și sigur, dar nu garantează că fișierele ori informațiile puse la dispoziție sunt complet lipsite de viruși, malware sau alte elemente dăunătoare. Responsabilitatea de a utiliza software de protecție și de a vă proteja datele vă revine în totalitate.

    (b) Societatea își rezervă dreptul de a modifica, suspenda ori sista, integral sau parțial, Site-ul sau serviciile. Astfel de schimbări vor fi guvernate de acești Termeni.

  6. INTEGRITATEA SISTEMULUI

    Nu este permisă utilizarea niciunui dispozitiv, software sau procedură care perturbă sau încearcă să perturbe funcționalitatea normală a Site-ului web. De asemenea, nu sunt permise acțiuni care încarcă excesiv infrastructura Site-ului (de ex. trimiterea în masă de e-mail-uri nesolicitate).

  7. RISCURI ASOCIATE INTERNETULUI

    Accesarea și comunicarea prin Internet implică riscuri de interceptare a datelor ori de acces neautorizat. Societatea nu este răspunzătoare pentru eventualele daune cauzate prin folosirea incorectă a internetului.

  8. DECLARAȚII PRIVIND GARANȚIILE

    Serviciile și informațiile de pe Site sunt oferite „așa cum sunt” și „în funcție de disponibilitate”. Societatea nu garantează că procesul de funcționare a Site-ului va fi continuu și fără erori, nici că orice eroare va fi remediată imediat.

  9. ÎNTRERUPERI ALE SISTEMULUI

    Opririle planificate (pentru lucrări de mentenanță) sau neplanificate pot apărea. Societatea nu răspunde pentru eventualele pierderi de date ori întârzieri cauzate de astfel de întreruperi.

  10. DESPĂGUBIRI

    Sunteți de acord să despăgubiți Societatea și partenerii săi pentru orice pretenții sau daune (inclusiv taxe de judecată și onorarii avocațiale) care pot rezulta din încălcarea de către dumneavoastră a prezentului Acord sau a altor reguli afișate pe Site.

  11. PROPRIETATE INTELECTUALĂ

    Conținutul Site-ului (texte, imagini, fișiere audio-video, cod-sursă, documentații etc.) este protejat de legislația privind drepturile de autor și de alte drepturi de proprietate intelectuală. Orice utilizare neautorizată (copiere, reproducere, redistribuire, modificare) este interzisă, cu excepția situațiilor în care există un acord scris din partea Societății.

  12. LIMITAREA RĂSPUNDERII

    Societatea nu răspunde pentru daune indirecte, speciale, incidentale, pe cale de consecință (inclusiv pierderi de profit ori date) cauzate de folosirea sau imposibilitatea de a folosi Site-ul ori serviciile sale. Prin folosirea Site-ului, confirmați că utilizați informațiile și serviciile pe propriul risc.

  13. OBLIGAȚIILE CONTULUI DUMNEAVOASTRĂ

    Dacă vă creați un cont pe Site, confirmați că:

    (a) Furnizați informații reale și complete;

    (b) Vă actualizați datele ori de câte ori apar modificări;

    (c) Vă păstrați datele de autentificare în siguranță și anunțați imediat orice suspiciune de utilizare neautorizată.

14. POLITICA DE PLATĂ ȘI RAMBURSARE

14.1. Semnalizare și acceptare
(a) Prin rezervarea și/sau achiziționarea oricărui serviciu (ședințe, evenimente, cursuri, materiale digitale) de pe Site, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu această Politică de plată și rambursare.
(b) Pentru protecția dumneavoastră, este posibil să vi se ceară bifarea unei căsuțe de consimțământ la înscriere, în semn de confirmare a acceptării condițiilor de plată, rambursare și retragere.

14.2. Modalități de plată
(a) Societatea acceptă plăți prin transfer bancar, numerar (în cazul ședințelor față în față),  ori alte metode anunțate în mod expres.
(b) Data efectivă a plății corespunde momentului în care suma devine vizibilă în contul Societății sau este confirmată de procesatorul de plăți.

14.3. Dreptul de retragere în 14 zile (OUG nr. 34/2014)
(a) Dacă sunteți consumator și încheiați un contract la distanță, aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a preciza motive, conform OUG nr. 34/2014, cu excepția cazurilor enumerate la art. 16 din aceeași ordonanță.
(b) În situația în care doriți să începeți prestarea serviciului înainte de expirarea perioadei de 14 zile (de ex. cursuri, evenimente, ședințe programate în proximitate), veți fi invitat să completați sau să bifați o declarație expresă prin care:
(i) Vă dați acordul să înceapă executarea contractului înainte de expirarea termenului de retragere;
(ii) Recunoașteți că, în cazul executării integrale a serviciului, vă pierdeți dreptul de retragere.
(c) Dacă serviciul este executat parțial înainte de expirarea perioadei de retragere, iar dumneavoastră decideți să vă retrageți, veți datora o sumă proporțională cu partea de serviciu deja furnizată, conform art. 14, alin. (3) din OUG nr. 34/2014.

14.4. Ședințe individuale (coaching, consiliere etc.)
(a) Plata pentru ședințele individuale se face la finalul fiecărei ședințe (cu excepția cazurilor în care părțile convin altfel).
(b) Odată ce ședința s-a încheiat și plata a fost efectuată, nu se mai acordă rambursare, întrucât serviciul a fost prestat integral.
(c) Dacă o ședință este programată la distanță de mai puțin de 14 zile de la semnarea contractului, iar dumneavoastră ați consimțit expres să înceapă serviciul înainte de scadența termenului legal de retragere, dreptul de retragere se pierde la finalizarea serviciului.

14.5. Evenimente (seminarii, workshop-uri, conferințe etc.)
(a) Plata se poate face integral la înscriere sau conform instrucțiunilor publicate la momentul afișării evenimentului.
(b) Rambursarea integrală este posibilă doar dacă solicitarea de anulare se face cu minimum 3 (trei) zile calendaristice înainte de data evenimentului; în lipsa unei cereri transmise în acel interval, nu se acordă rambursare.
(c) Dacă evenimentul urmează să aibă loc înainte de expirarea termenului de 14 zile de retragere, vi se va cere un acord expres pentru începerea prestării înainte de sfârșitul perioadei de retragere.
(d) Transferul locului către o altă persoană este permis doar cu aprobarea prealabilă a Societății, dacă nu se specifică altfel în termenii evenimentului.

14.6. Cursuri
(a) Avansul de 50%:
(i) La înscriere, achitați 50% din prețul total al cursului (avans).
(ii) Dacă renunțați în primele 7 (șapte) zile de la confirmarea plății avansului, vi se rambursează integral avansul, dacă nu intervine altă excepție legală.
(iii) După cele 7 zile, se rețin 25% din avans și se rambursează 25%. Cu alte cuvinte, 50% din avans rămâne nerambursabil.
(b) A doua tranșă de 50%:
(i) Diferența de 50% din prețul cursului se achită cu 7 (șapte) zile înainte de data programată de începere.
(ii) Neplata până la acel termen conduce la pierderea avansului deja plătit, fără drept de rambursare ulterioară.
(iii) După plata integrală (100%), nu se mai acordă rambursare, decât dacă legea prevede altfel (inclusiv cazurile de neîncepere a cursului în 14 zile fără consimțământ expres) sau dacă Societatea decide la libera sa apreciere să vă ofere reprogramare ori alt beneficiu.
(c) În cazul în care cursul începe înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la plata avansului ori a sumei integrale, vi se va cere explicit acordul conform art. 14.3 (b) de mai sus.
(d) Transferul locului la curs către o altă persoană este posibil doar cu aprobarea scrisă a Societății.

14.7. Anulări sau amânări din partea Societății
(a) Societatea poate anula ori amâna unilateral o ședință, un eveniment sau un curs din motive temeinice (forță majoră, indisponibilitatea lectorului etc.). Într-o astfel de situație, vi se oferă la alegere:
(i) rambursarea integrală a sumelor plătite;
(ii) reprogramarea serviciului la o dată ulterioară, fără cost suplimentar.
(b) Dacă data reprogramată nu vi se potrivește, aveți dreptul să solicitați rambursarea sumelor deja achitate.

14.8. Procedura de rambursare
(a) Orice cerere de rambursare se transmite în scris la datele de contact afișate pe Site.
(b) Societatea va procesa rambursarea (dacă este aprobată) în termen de 14 zile calendaristice de la primirea solicitării, prin aceeași metodă de plată posibilă sau un cont bancar indicat de dumneavoastră.
(c) Eventualele comisioane bancare pot fi reținute din suma rambursată, conform politicii băncii sau a procesatorului de plată.
(d) Costurile de transport, cazare și alte cheltuieli asociate participării la un eveniment/curs nu fac obiectul rambursării, dacă nu se menționează altfel în termenii aplicați.

14.9. Dispoziții finale
(a) Dacă termenul de 14 zile (drept de retragere) se aplică, iar prestarea efectivă a serviciului nu a început, consumatorul poate notifica Societatea cu privire la intenția de retragere, fără alte costuri.
(b) Dacă serviciul a început, dar nu a fost finalizat în momentul retragerii, Societatea poate reține o sumă proporțională cu serviciile deja executate (art. 14, alin. (3), OUG nr. 34/2014).
(c) Întreaga Politică de plată și rambursare trebuie citită împreună cu restul Termenilor și condițiilor și cu Politica de confidențialitate afișate pe Site.

15 LINK-URI CĂTRE SITE-URI TERȚE

Site-ul poate conține link-uri către alte site-uri pentru comoditate. Societatea nu controlează conținutul acelor pagini și nu își asumă răspunderea pentru produsele, serviciile ori politicile lor.

  1. LEGEA APLICABILĂ

    Prezentul Acord este guvernat de legislația din România. Orice litigiu va fi soluționat de instanțele competente din municipiul București, dacă nu se prevede altfel prin legea aplicabilă.

  2. ALEGEREA INSTANȚEI

    Prin folosirea Site-ului, acceptați competența exclusivă a instanțelor din București, exceptând situațiile în care legislația obligatorie impune alt for.

  3. SCOPUL MATERIALULOR

    Serviciile și informațiile publicate pe Site au rolul de a vă pune la dispoziție cunoștințe și resurse legate de activitatea Societății. Acestea nu înlocuiesc, acolo unde este cazul, o consultanță specializată (avocațială, medicală, financiară etc.).

  4. FEEDBACK DE LA UTILIZATORI

    Orice idee, sugestie sau comentariu trimis prin intermediul Site-ului va putea fi folosit de Societate fără vreo obligație de confidențialitate sau recompensă față de expeditor, cu respectarea confidențialității datelor cu caracter personal.

  5. UTILIZARE LEGALĂ ȘI ACCEPTABILĂ

    Nu veți încărca conținut ilegal, obscen, defăimător, care să conțină viruși sau să încalce drepturile altor persoane. Societatea își rezervă dreptul de a elimina orice astfel de conținut și de a lua măsuri legale dacă este cazul.

  6. SEPARABILITATEA CLAUZELOR

    Dacă o prevedere din prezentul Acord este considerată invalidă din punct de vedere legal, celelalte rămân valabile și produc efecte în continuare.

  7. TITLURI

    Titlurile secțiunilor și sub-secțiunilor au rol de referință și nu afectează interpretarea dispozițiilor.

  8. CLAUZA DE NERENUNȚARE

    Neîncasarea sau neexecutarea unui drept la un anumit moment nu înseamnă renunțarea definitivă la acel drept.

  9. ÎNTREGUL ACORD; ACTUALIZĂRI

    Prezentul Acord, împreună cu politicile menționate, constituie înțelegerea completă dintre dumneavoastră și Societate. Ne rezervăm dreptul de a modifica unilateral aceste dispoziții, publicând versiunea actualizată pe Site. Continuarea utilizării Site-ului după publicare echivalează cu acceptarea modificărilor.

  10. BENEFICIARI TERȚI

    Nicio terță parte nu poate invoca drepturile din prezentul Acord, în absența unui acord explicit al părților.

  11. REZILIERE

    Societatea poate rezilia imediat sau suspenda, fără notificare prealabilă, accesul la Site și la serviciile sale dacă încălcați acești Termeni sau dacă există motive întemeiate să se suspecteze un comportament fraudulos. În asemenea cazuri, nu veți avea drept la despăgubiri. Drepturile și obligațiile născute înainte de reziliere rămân aplicabile.

  12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

    Societatea respectă legislația privind protecția datelor cu caracter personal (inclusiv GDPR). Politica de confidențialitate explică modalitățile în care prelucrăm datele și drepturile dumneavoastră (acces, rectificare, ștergere, opoziție etc.). Pentru orice întrebări, ne puteți contacta la datele menționate în Politica de confidențialitate.


Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data de 24.03.2025.